سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ موردی از قطع گاز در البرز نداشته‌ایم

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: برای عبور از فصل سرما و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همه بخش‌های مصرف کننده گاز اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی باید الگوی مصرف مناسب را رعایت کنند.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «حسین تقی نژاد» با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات پیش آمده در تامین گاز نیروگاه‌های برق کشور، از ابتدای زمستان تا کنون هیچگونه مشکلی در انتقال گاز به بخش‌های مسکونی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی نداشته‌ایم، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ مشکلی برای تامین گاز مورد نیاز ۹۰۰ هزار مشترک استان به وجود نیامده است.

وی توضیح داد: اگر مشترکان به همکاری خود در صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز ادامه دهند، زمستان امسال را هم بدون هیچ مشکلی به پایان می رسانیم. 

وی اضافه کرد: از مشترکان درخواست می‌شود در شرایط فعلی به جای زیاد کردن شعله بخاری و درجه وسایل گرمایشی خود، لباس گرم بپوشند تا بتوانیم دوره پیک مصرف را بدون مشکل به پایان برسانیم. تصریح کرد: برای عبور از فصل سرما و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همه بخش‌های مصرف کننده گاز اعم از خانگی، صنعتی و کشاورزی باید الگوی مصرف مناسب را رعایت کنند.

 مدیر عامل شرکت گاز البرز با اشاره به اینکه اکنون میزان مصرف گاز در در کشور ما چند برابر کشورهای در حال توسعه و پیشرفته جهانی است گفت: ما باید با آموزش، فرهنگ سازی و تامین زیرساخت‌های مناسب در کاهش این میزان مصرف گاز تلاش کنیم.

 تقی نژاد یادآور شد: اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا لازم است مردم بیشتر وقتشان را در منزل خود سپری کنند و همین امر می‌تواند موجب تشدید مصرف گاز شود پس ضروری است در این ایام به هم کمک کنیم تا ضمن مقابله با این بیماری، زمینه بهره مندی هرچه بیشتر از نعمت گاز را برای همه استانی‌های خود فراهم کنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات