شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز: 

روند نزولی کرونا را با قدرت دنبال می کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام کرد: با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیماتی در استان گرفته شد که از ظرفیت‌های قانونی نیز جهت کاهش بیماری کرونا با همراهی دستگاه قضا استفاده کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان برگزار شد، افزود: بیماری کرونا در موج سوم شیوع در البرز بسیار خوب مدیریت و کنترل شد و این مرهون تلاش تمامی اعضای ستاد و بویژه کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم است.

وی با اشاره به نتایج تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج در استان، ادامه داد: عملکرد و نظارت قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسزایی در روند نزولی بیماری داشته است.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کاهش جدی یافته و روزهای بدون فوتی نیز در هفته گذشته داشتیم.

وی افزود: پرهیز از عادی‌انگاری و سهل انگاری ضرورت دارد و مقرر شد که طبق برنامه نسبت به افزایش تست گرفتن در استان اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: البرز بار تبادل بالای جمعیتی را بر دوش دارد ولی تلاش های برنامه محور و هدفمند در استان در این استان ادامه دارد.

وی افزود: 3 مجموعه‌ای که در حال تولید واکسنی هستند در جغرافیای البرز مستقر هستند.

شهبازی گفت: با حضور دکتر حریرچی تصمیماتی در استان گرفته شد که از ظرفیت‌های قانونی نیز جهت کاهش بیماری کرونا با همراهی دستگاه قضا استفاده کنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات