دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم طرح منع ترددهای شبانه بین ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج از تداوم محدودیت ترددهای بین استانی و منع تردد شبانه تا ریشه کن شدن کامل بیماری کووید 19 خبر داد. 

به گزارش رمزگشانیوز  «غفور قاسم پور» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نهم دی ماه، با اعلام این خبر در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج افزود: طبق اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور، با همکاری خوب مردم و همراهی دستگاه ها به خصوص کادر درمان، نیروی انتظامی و اصناف شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 هستیم اما تا مهار آن باید محدودیت ها ادامه داشته باشد.
 
وی ضمن اثر بخش خواندن محدودیت‌ها بر میزان مرگ و میرهای ناشی از بیماری، استمرار منع ترددهای شبانه در این کلانشهر را نیز خاطر نشان کرد و یادآور شد: تردد شبانه بین ساعت 21 شب تا 4 صبح ممنوع می‌باشد؛ این روند در شرایطی است که میزان جریمه ترددهای شبانه بین ساعات مذکور افزایش داشته است و باید برای کاهش آن اطلاع رسانی لازم انجام شود. 
 
فرماندار کرج با بیان اینکه نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت ستاد مدیریت بیماری کرونا فعال است، افزود: آمارهای ثبت شده از تخلفات بیانگر تلاش مجموعه ناجا بوده است. 

 وی همچنین ضمن اشاره به نقش موثر مردم و اصناف در روند مدیریت بیماری کرونا گفت: روند کلی نشان از همراهی خوب  مردم عزیزمان با طرح جامع مدیریت هوشمند دارد که لازم می دانم از کلیه همراهان این طرح کمال تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات