شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کارگروه‌ها و جلسات تخصصی شرکت گاز البرز

نخستین جلسه کمیته راهبردی و کارگروه‌های تخصصی بانوان و جلسه آشنایی با ساختار و روش اجرایی سیستم هزینه‌یابی بر اساس فعالیت در شرکت گاز البرز برگزار شد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ نخستین جلسه کمیته راهبردی و کارگروه‌های تخصصی بانوان شرکت گاز استان البرز با حضور کمیته بانوان شرکت گاز استان البرز برگزار شد. در این جلسه که با حضور سهیلا امیریان، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و با هدف تدوین سیاست‌های این امور و اهمیت جایگاه آن در سالن جلسات ستاد برگزار شد.

یکی از موارد مطروحه این جلسه اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، کتاب‌خوانی و تدوین شیوه‌نامه‌ای برای ارتباط مؤثرتر و کارآمد بانوان شاغل بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه آشنایی با ساختار و روش اجرایی سیستم هزینه‌یابی بر اساس فعالیت نیز با حضور روسای ستادی و نواحی گازرسانی شرکت گاز استان البرز در سالن جلسات شرکت گاز استان البرز با حضور دبیر کارگروه هزینه یابی بر مبنای فعالیت شرکت ملی گاز و روسای ستادی و نواحی گازرسانی  برگزار شد.

در این جلسه بر ضرورت، اهمیت و الزام قانونی اجرای سیستم هزینه‌یابی تاکید شد. لازم به ذکر است بر اساس این سیستم، هزینه‌یابی سال 96 انجام شد. همچنین هزینه‌یابی سال 97 رو به اتمام است.

انتهای پیام/


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات