جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سال تحصیلی 98-99

۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز از آماده کردن فضاهای آموزشی برای جمعیت بالای دانش آموزی استان خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ مراد مالمیر در جلسه ای با موضوع پروژه مهر گفت: برای استقبال از دانش آموزان در فضایی بانشاط در مهرماه ۹۸، آماده سازی مدارس یکی از اقدامات مهم در پروژه مهر را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای انجام پروژه مهراز محل اعتبارات استانی از جمله ۵ درصد سهم شهرداری ها تامین شده است، گفت: برای تعمیر میز و نیمکت های مدارس کارگاه تعمیر با مشارکت دانش آموزان در آموزش و پرورش ساوجبلاغ فعال شده است، در این کارگاه یک‌هزار میز و نیمکت تعمیر و به مدارس تحویل داده می شود و ۵۰۰ دستگاه کمد نیز برای مدارس خریداری شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود ۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شود، عنوان کرد: آماده کردن فضاهای آموزشی برای جمعیت بالای دانش آموزی یکی از دغدغه های مهم مدیران آموزش و پرورش در استان است.

این مسئول با بیان اینکه یک هزار و ۵۴۴ نفر متقاضی نقل و انتقال در البرز شده اند ادامه داد: یک هزار و ۶۷۳ نفر از طریق ماده های قانونی جذب می شوند و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان نیز بازنشسته می شوند.

مالمیر از تعمیر و بهسازی ۲۰۰ سرویس بهداشتی مدارس به عنوان یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش البرز در قالب پروژه مهر نام برد و گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت نیز برای تجهیز مدارس در این حوزه، ۲۰ کاروان تجهیزاتی در قالب پروژه مهر پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات