شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 توقیف محموله یک میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق در نظرآباد

 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از توقیف محموله یک میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ فرج اله اسدالهی» با اعلام این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان در حین گشت‌زنی در محورهای اصلی این شهرستان  به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل بار بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند
.
وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی اولیه از خودرو موفق به کشف 4 دستگاه کولر گازی قاچاق شدند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر شد.

سرهنگ اسدالهی در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به بارگیری کالاهای قاچاق به صورت غیرقانونی از مرزهای غربی کشور اذعان داشته و مقصد انتقال کالاها را استان تهران بیان کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد، گفت: ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای تولید و اشتغال جامعه نام برد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات