دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عباس زارع:

بررسی تفریغ بودجه نشانگر رشد درآمد پایدار شهرداری است

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: بررسی تفریغ بودجه سال 98 نشانگر موفقیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌ها و جذب درآمدهای پایدار است.

به گزارش رمزگشانیوز؛  در هشتاد و چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق که بعد از ظهر روز شنبه اول شهریور با حضور اعضای شورا و معاونین شهردار برگزار شد، گزارش تفریغ بودجه سال 98 بررسی شد.

«عباس زارع» - رئیس کمیسیون تلفیق شورا - در خصوص تفریغ بودجه سال 98 اظهار داشت: اگر در بحث درآمدهای شهرداری فروش اوراق مشارکت و تهاتر را کنار بگذاریم، خواهیم دید که این نهاد خدمت‌رسان در حوزه‌های درآمدی عملکرد مطلوبی داشته است که این مهم نشان از تلاش شهردار، معاونین و مدیران مناطق است که با بهره‌مندی از راهکارهای مناسب به جذب درآمدی قابل توجهی دست یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در سالی که گذشت شاهد رشد چشمگیری در انجام پروژه‌های عمرانی بودیم و همچنین بخش زیادی از پروژه‌های نیمه ‌کاره به اتمام رسیده و هزینه های جاری کاهش پیدا کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و انتظار می‌رود شهرداری با ایجاد ظرفیت‌های جدیدتر به درآمدهای پایدار دست یافته و به نحو احسن از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شود.

وی با اشاره به  گزارش عملکرد سه ساله شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به اهمیت تدوین گزارش‌های عملکرد دوره‌ای به منظور اطلاع از میزان اجرا و تحقق اهداف ردیف پروژه‌های سال 96، 97 و 98 کمیته حسابرسی با کمک موسسات حسابرس ایجاد شده است که با توجه به اینکه ابهاماتی در گزارش حسابرسی شهرداری وجود داشت، تا پایان هفته جاری به شورا ارسال و ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل و جهت رسیدگی به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با تفریغ بودجه عملکرد مدیران مناطق با سهولت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود تفریغ بودجه سال 98 مدل و مبنایی برای تفریغ بودجه سال 99 باشد تا بتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات