دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 سردار اشتری عنوان کرد؛ 

آموزش، یکی از ارکان مهم و ویژه برای کارکنان ناجا 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی فراگیران مراکز علمی تخصصی ناجا گفت: آموزش، یکی از ارکان مهم و ویژه برای کارکنان ناجا است. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سردار «حسین اشتری» در مراسم دانش آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا که به صورت مشترک و همزمان از طریق ویدئو کنفرانس بین سه آموزشگاه شهید چمران کرج، شهید بهشتی اصفهان و مالک اشتر اراک برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی و رضایت از برگزاری با شکوه این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، از همه معاونان علی‌الخصوص سردار «حبیب اله جان نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا، فرماندهان آموزشگاه‌ها، مدعوین و فراگیران حاضر در میدان تقدیر کرد. 

وی با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و این سرمایه ارزشمند بدون آموزش معنایی ندارد، افزود: آموزش، یکی از ارکان مهم و ویژه برای کارکنان ناجا است که از آموزشگاه‌ها آغاز و در یگان‌های خدمتی فراگیران ادامه خواهد داشت. 

سردار اشتری خطاب به دانش آموختگان گفت: بدانید که وجود و خدمت صادقانه شما در ناجا برکات بسیار عظیمی را برای کشور خواهد داشت. 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه نظم و امنیت بیان داشت: خدا را شاکریم که امروز به واسطه مجاهدت¬های رزمندگان اسلام، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا یک کشور با ثبات در منطقه هستیم. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اوضاع منطقه خاورمیانه تصریح کرد: امروز با وجود دخالت‌های کشورهای بیگانه و در راس آنها آمریکای جنایتکار که در صدد بر هم زدن آرامش منطقه هستند، به برکت فداکاری قوای مسلح کشور و همکاران، امنیتی مثال زدنی داریم که باید به نحو احسن از آن پاسداری کنیم و آن را ارتقا ببخشیم که این کار، بسیار مهم، اثربخش و مورد اقبال مردم است. 

سردار اشتری با تاکید بر هوشیاری و حضور هوشمندانه در تمامی صحنه‌ها گفت: ناجا باید در تمام صحنه‌ها هوشمندانه، عاقلانه و مهربانانه همراه با اقتدار توام با رافت و عدالت با مردم و در مقابل اشرار و کسانی که سودای اختلال در نظم و امنیت جامعه را در سر دارند جدیت و اقدام محکم و مقتدرانه داشته باشد.
 
مراسم دانش آموختگی فراگیران دوره 92 شهید الیاسی در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران کرج، به صورت مشترک و همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با آموزشگاه‌های شهید بهشتی اصفهان و مالک اشتر اراک و با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد. 

در این مراسم که سردار «حسین اشتری» به صورت زنده و مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس در دفتر فرماندهی ناجا شاهد آن بود، فراگیران دانش آموخته منتخب آموزشگاه‌های علمی و تخصصی ناجا درجه گروه گروهبان یکمی خود را از وی دریافت کردند. 

ارائه گزارش تحصیلی توسط سردار «حبیب اله جان نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا، قرائت خطابه توسط نماینده فراگیران دانش آموخته، اجرای سناریوی تعقیب و گریز و دفاع شخصی، پلیس اسکیت سوار، سلاح کشی و حرکات تونفا به صورت میدانی توسط فراگیران دانش آموخته، اجرای سرودهای سردار عشق و سرود ولایت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات