چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دستگیری زوج اسکیمری در فردیس

 معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک زوج فردیسی که با کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان با دستگاه اسکیمر، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب 15 نفر از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «سید مجید فیض جعفری» با اعلام این خبر گفت: تعدادی از شهروندان فردیسی به پلیس فتا این شهرستان مراجعه و مدعی شدند که کارت عابر آنها در اختیار خودشان بوده و از حساب آن‌ها برداشت صورت گرفته است که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز و دستگاه ATM از حساب مالباختگان برداشت شده، که شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق اسکیمر به یقین تبدیل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:  در ادامه تحقیقات ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند متهمان با استقرار یک دستگاه اسکیمر در یک مرغ‌فروشی در شهر فردیس با سرقت اطلاعات و کپی کارت بانکی بیش 15 نفر از شهروندان ، مبلغ یک میلیارد ریال از حساب آن ها برداشت کرده‌اند.

سرهنگ فیض جعفری ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه این زوج کلاهبردار را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه هر 2 آنها را دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه این زوج کلاهبردار تعداد زیادی کارت خام بانکی، دستگاه اسکیمر و سایر لوازم ملزوم برای کلاهبرداری اسکیمری کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات دقیق ماموران به کپی کردن از کارت 50 نفر از شهروندان اعتراف کرده که تاکنون به برداشت غیر مجاز از کارت بانکی 15 نفر از آنها به ارزش یک میلیارد ریال اقرار کرده‌اند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات