شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم ساوجبلاغ، هشتگرد و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:

جذب 4 هزار نیروی انسانی با افتتاح پروژه جدید زر

نماینده مردم ساوجبلاغ، هشتگرد و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه جدید زر اگر افتتاح شود می تواند ۴ هزار نفر نیروی انسانی را جذب کند.

به گزارش رمز گشا نیوز از کرج محمود بهمنی ظهر امروز در گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن ۹ دی در هشتگرد برگزار شد, اظهار داشت: منطقه البرز منطقه ای است که با وجود کوچک بودن و اقوام مختلف و جمعیت زیاد یک استان دارای پتانسیل بسیار بالایی است.

وی با اشاره به امکانات موجود در استان از نظر کشاورزی و شیر رتبه بالایی را در کشور داریم, افزود: 80درصد شیر کشور در نظرآباد تولید می شد.

نماینده ساوجبلاغ هشتگرد و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ کارخانه در این منطقه وجود دارد، گفت: اگر بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم بخش عظیمی از  مشکلات کشور حل می شود.

بهمنی با بیان اینکه در این منطقه یک بیمارستان خوب وجود ندارد, عنوان کرد: در این منطقه ۲۰ هزار متر زمین در بهترین نقطه به ساخت بیمارستان اختصاص داده شده است که تامین اجتماعی و سرمایه گذاران برای ساخت ان می توانند وارد عمل شوند.

نماینده ساوجبلاغ هشتگرد و نظر آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  ۷ ماه پیش خط و پل راه آهن ما را تخریب کرده اند و باید هرچه سریع تر آن را درست کنند، بیان کرد: کارخانجات ما نیاز به نقدینگی دارند، در سالهای قبل این کارخانجات با ۱۰ درصد سرمایه شروع به کار می کردند و مابقی درا در تولید تامین می کردند ولی در حال حاضر برای شروع نیاز به ۱۳۰ درصد نقدینگی در تولید و اشتغال داریم.

وی با اشاره به اینکه تورم باید کنترل شود، خاطرنشان کرد: ما باید دولت را وادار کنیم تا بدهی های خود را به سیستم های بانکی بدهد تا بانکها نیازهای واحدای تولیدی را تامین کنند.

بهمنی با اشاره به اینکه ۵۶۰ هزار طرح  نیمه تمام دولت در کشور باید زودتر تکمیل شود تا کشور  به ثبات اقتصادی برسد، افزود: با توجه به کسری بودجه طرح های انسانی بابد اولویت بندی و کامل مانند پروزه همت ,مترو کرج _هشتگرد و چرم سهر زودتر به پایان و بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه جدید زر اگر افتتاح شود می تواند ۴ هزار نفر نیروی انسانی را جذب کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات