چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش در البرز؛

سنجیده‌ترین و سریع‌ترین واکنش به کرونا با نظام تعلیم و تربیت بود

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه افتتاح استودیوی تولید محتوای آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گفت: سنجیده‌ترین و سریع‌ترین واکنش به دوران کرونا را نظام تعلیم و تربیت از خود نشان داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سید جواد حسینی» - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور - در حاشیه این افتتاح گفت: جامعه جهانی ناخواسته به دوران کرونا پرتاب شد و همه عرصه‌های زندگی را تحت تاثیر قرار داد که به نظر من سنجیده‌ترین و سریع‌ترین واکنش به دوران کرونا را نظام تعلیم و تربیت از خود نشان داد و آموزش‌های مجازی، مدرسه تلویزیونی، خلاقیت‌های آموزش مجازی که معلمان در دل مدارس ایجاد کردند، شبکه شاد و ... از جمله آن ها بود.

حسینی افزود: در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی 320 هزار ساعت آموزش مجازی داشتیم، بیش از 11 هزار کانال و گروه آموزشی ایجاد شد و هفته گذشته نیز کانال جامع بانک محتوای آموزش مجازی در سازمان استثنایی ایجاد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به افتتاح این استودیو در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز گفت: تا کنون 7 استودیو در کشور و سازمان ایجاد شده که البرز نیز یکی از آنها است و در آنها بهترین معلمان محتواهای آموزش مجازی را تهیه و تولید خواهند کرد.

«عباس کشاورز» - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز گفت: تولید محتوای آموزش مجازی مربوط به «فارسی پایه اول و دوم ابتدایی دانش‌آموزان طیف اوتیسم» و «دروس متوسطه دوره اول در گروه آسیب شنوایی» کشور بر عهده معلمان البرزی خواهد بود.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات