شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحقق آرزوی دیرینه مردم کرج – چالوس؛

نهضت گازرسانی روستاهای البرز شتاب می‌گیرد

نماینده عالی دولت درمراسم افتتاح گازرسانی 7 روستای جاده چالوس در استان البرز گفت: طی دو سال اخیر نهضت گازرسانی به روستاها و مناطق مختلف البرز برای مصارف خانگی و صنعتی آغاز شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عزیزاله شهبازی» در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای بخش آسارا که روز یکشنبه در محور کرج- چالوس برگزار شد، گفت: بهره‌مندی از موهبت گاز، آرزوی دیرینه مردم روستاهای محور کرج- چالوس است.

شهبازی با اعلام اینکه طبق تعهد پیمانکار پروژه، گازرسانی به روستاهای باغ پیر، سرودار، پورکان، وینه، دره سر، آدران و خوزنکلا در مدت حدود یک سال محقق خواهد شد، گفت: اکنون حدود 500 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های گازرسانی در نقاط مختلف البرز در حال انجام است.

شهبازی افزود: اعتبار پروژه گازرسانی به روستاهای محور کرج- چالوس حدود 10 میلیارد تومان است که تامین شده و انتظار می‌رود که روند اجرای آن تسریع شود و تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید شاهد بهره‌برداری از این امکان مهم باشیم.

وی روستاهای جاده کرج- چالوس را دارای بالاترین جاذبه گردشگری استان عنوان کرد و گفت: از این رو به جد درصدد ارتقا زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری و بوم‌گردی در این روستاها هستیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با لوله گذاری ۴۲ هزار و ۶۳۸ متر همراه با ۲ ایستگاه تقلیل فشار آغاز به کار کرد.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات