جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سالار قاسمی مطرح کرد

مدیریت شیشیه‌ای؛ گامی در جهت افزایش اعتماد عمومی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز مدیریت شیشه‌ای و شفاف را گامی در جهت ارتقای عملکردها و مدیریت‌ها دانست و اظهار داشت: باید برای ارتقای اعتماد عمومی به عنوان مهم‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در نشستی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بازرسی استان البرز و مسئولان و کارشناسان این دو دستگاه در خصوص مسائل مختلف بحث و بررسی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این نشست گفت: مهم‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتماد عمومی است که باید ضمن صیانت از آن، با جلب رضایت مردم و تلاش برای کاستن از مشکلات و دغدغه‌های آنان، ارتقا پیدا کند.

«سالار قاسمی» افزود: متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی از تاب‌آوری و ظرفیت روانی مردم کاسته شده که در ادارات و در مواجهه با ارباب رجوع باید بیش از پیش به تکریم و حرمت‌گذاری افراد توجه شود.

وی نظارت را یکی از عوامل ارتقا عملکرد در سازمان‌ها دانست و گفت: نظارت درونی و بیرونی از ابزارهای مهم و اثربخش ارتقای عملکردها و مدیریت‌ها است و هرکجا که مسئولیت داشتیم ضمن آنکه به مدیریت شیشه‌ای و شفاف اعتقاد داشته‌ام از نظارت‌های دستگاه‌های مرتبط استقبال کرده‌ام.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: نگاه مردم به آموزش و پرورش مثبت و توام با اعتماد بالا است و ما اعتقاد داریم همین جایگاه سبب می‌شود تا حتی یک خطای کوچک در این دستگاه پذیرفتنی نباشد.

قاسمی یادآور شد: برخی دستگاه‌ها حقوق آموزش و پرورش را رعایت نمی‌کنند که از اداره کل بازرسی می‌خواهیم در این خصوص به آموزش و پرورش استان کمک کند.

مدیرکل بازرسی استان نیز در این دیدار گفت: همه دستگاه‌ها در جلب اعتماد مردم سهیم هستند و آموزش و پرورش نیز سهم بزرگی در این خصوص دارد.

«احمد فراهانی» ادامه داد: یکی از مشکلات هر ساله برخی افراد در این ایام نارضایتی‌ها از روند ثبت نام در مدارس است که این موضوع در دوره مدیریت جدید آموزش و پرورش استان بهبود یافته است.

مدیرکل بازرسی استان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا که مشکلات را تشدید کرده مدارس در سال تحصیلی آتی باید شرایط مردم را در نظر بگیرند و هر کمکی به مدارس نیز صرفا اختیاری باشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات