جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات اداره گاز مشکین‌دشت تشریح شد

رئیس اداره گاز مشکین دشت ابراز امیدواری کرد با طراحی ایستگاه جدید برای کاهش بار فشار گاز روی ایستگاه مشکین دشت و افزایش جزئی فشار خروجی ایستگاه‌های رینگ، زمستان شاهد افت فشار یا قطعی گاز در مشکین دشت نباشیم.

به گزارش رمزگشا  اسدالله جهان بکام،  طراحی ایستگاه جدید برای کاهش بار فشار گاز روی ایستگاه مشکین دشت را از اقدامات مهم این اداره عنوان کرد و گفت: بار گاز روی ایستگاه مشکین دشت زیاد بود. به طوری که اگر در زمستان اتفاقی برای ایستگاه می‌افتاد، 20 هزار قطعی گاز داشتیم. با پیگیری‌های انجام شده، طراحی یک ایستگاه جدید انجام و مقرر شد نزدیک ایستگاه مشکین دشت، ایستگاه TBS احداث شود و ایستگاه مشکین دشت، به کریم آباد انتقال پیدا کند که با این اقدام بار فشار گاز روی ایستگاه گاز مشکین دشت کم می‌شود.

وی گازرسانی به منطقه محروم چهاربلوط با 150 خانوار را از بهترین اقدامات اداره گاز مشکین دشت دانست و گفت: در زمان ورودم به اداره گاز مشکین دشت 31 هزار مشترک گاز وجود داشت که طی دو سال گذشته این رقم به 33 هزار مشترک رسیده است.

جهان بکام در خصوص خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت در مشکین دشت گفت: در حال حاضر 3 دفتر پیشخوان در مشکین دشت فعال است که در تلاشیم برای روستای فرخ آباد نیز یک دفتر پیشخوان دایر کنیم که امید است تا اول مرداد ماه این امر محقق خواهد شد.

این مقام مسئول، صدور قبوض آنی، جمع آوری شماره تماس‌های مشترکین در سال 98 و جداسازی ایستگاه شهرک بعثت و شهرک مهندس زراعی را از دیگر اقدامات این اداره گاز خواند.

رئیس اداره گاز مشکین دشت، برگزاری مانورهای سراسری طی دو سال اخیر با همکاری سایر دستگاه‌ها را از موفقیت‌های اداره گاز مشکین دشت دانست و تصریح کرد: مانورهایی چون شکستگی لوله بر اثر زلزله، آتش سوزی در ایستگاه، برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز و آتش سوزی علمک با همراهی سایر دستگاه‌ها در دو سال اخیر انجام شد.

وی به پایان رساندن کارت‌های 22 سنواتی، اسکن پرونده‌های 33 هزار مشترک، شناسایی و نمایان‌سازی شیرهای مفقودی را از مهم‌ترین اقدامات این اداره در دو سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات