یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در فردیس

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس، سارقان سابقه دار که اقدام به 40 فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ سرهنگ محمد نادربیگی درخصوص دستگیری سارقان در شهرستان فردیس گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت به عنف با استفاده از سلاح سرد و تهدید و ارعاب در مناطق مختلف فردیس با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شکات و چهره نگاری از چهره فرضی سارقان در نهایت یکی از سارقان شناسایی و در بررسی سوابق وی محرز شد که دارای سوابق کیفری متعدد در سرقت است.

رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه گفت: با اقدام گسترده پلیسی 2 نفر از راکبان موتورسیکلت با مشخصات مورد نظر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، موتورسیکلت آن ها متوقف و هر دو نفر دستگیر و در بازرسی از آن ها تعداد 7 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

این مسئول یادآور شد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به 40 فقره سرقت از شهروندان در مناطق مختلف شهرستان فردیس اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی به شهروندان توصیه کرد: از تردد در مکان های خلوت، به ویژه اگر پول و اشیای قیمتی همراه خود دارید، خودداری کنید و در صورت ضرورت برای عبور از مکان های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو نگه دارید.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات