شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام تسلیت تشکل‌ها، نهادها و مدیران البرز در سوگ شهید جمهور

شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، با سیل ابراز احساسات و تأسف و تألم خاطر در استان البرز همراه شد و تشکل‌ها، نهادها، مدیران و قشرهای مردمی این استان با انتشار پیام‌های تسلیت با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار" ابوالفضل اسلامی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با صدور پیامی شهادت خادم الرضا رئیس جمهور مردمی ایران «ابراهیم رئیسی» و تیم همراه ایشان را تسلیت گفت و در متن پیام خود آورده است :خبر شهادت یار سفر کرده، مجاهد نستوه و خادم ملت، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، موجب اندوه و ماتم سنگینی برای ملت شریف ایران و تمامی دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان شد.
اینجانب، شهادت این عالم وارسته، سیاستمدار برجسته و خدمتگزار صدیق نظام را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، محضر مبارک حضرت ولی امر مسلمین جهان (مدظله العالی)، بیت معزز ایشان، مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار استان البرز تسلیت و تعزیت عرض می‌ کنم و بی شک فقدان این شخصیت برجسته و انقلابی که عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و مردم ایران صرف نمود، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است چراکه ایشان در دوران مسوولیت‌های مختلف، همواره منشاء خیر و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و خدمات ارزشمند ایشان در عرصه‌های مختلف، به ویژه در کسوت ریاست جمهوری، ماندگار و در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

تسلیت بسیج دانش آموزی البرز در سوگ خادم ملت 
سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز نیز در پیام تسلیت خود آورده است: در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و تعدادی از همراهان، ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر عزادار شد، قشر علوی دانش آموزی استان البرز به نیابت از تمام دانش آموزان و نوجوانان استان شهید پرور البرز این ضایعه بزرگ را خدمت حضرت ولی عصر(عج) و نایب به حق ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) تسلیت عرض می کند.انشاالله این سید بزرگوار و خادم واقعی محرومان که لحظه ای از تلاش برای اسلام و انقلاب و مستضعفان آرام و قرار نگرفت، در والاترین جایگاه بهشت هم سفره پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان باشند.

تسلیت شهردار کرج و برادر سه شهید دفاع مقدس 
شهردار کرج نیز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان حین انجام وظیفه و خدمت به مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، بیت معزز آیت الله رئیسی و عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران تسلیت و تعزیت گفت.
به گزارش کرج امروز، در پیام تسلیت مهرداد کیانی آمده است: ایران اسلامی ناباورانه به سوگ رئیس جمهوری نشست که سید محرومان، خدمتگزار، پرتلاش و سرشار از شوق خدمت و ذوب در ولایتمداری و خود از آرزومندان شهادت بود؛ دوره های مختلف زندگانی پربرکت آیت الله رئیسی عطر و بوی خدمت و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ساده زیستی و همدلی با محرومان را دارد و او که مدال افتخار نوکری و خادمی حرم مطهر رضوی را بر سینه داشت، در آستانه سالروز ولادت آن امام عظیم الشأن نیز به کاروان و قافله شهیدان پیوست.»
شهردار کرج شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسئلت نمود.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان البرز
سردار "حمید هداوند" فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و شهادت آیت الله "سید ابراهیم رئیسی" و جمعی از همراهان را به محضر حضرت بقیه الله (عج )، رهبر معظم انقلاب و مردم قدرشناس ایران تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزای پلیس، متن این پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان وی متاثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز برای او بهترین تقدیر را رقم زد .
بدون شک وجود رهبر معظم انقلاب در این شرایط دشوار مایه دلگرمی خانواده شهدا، مسئولان و ملت داغ دیده ایران اسلامی است.
اینجانب این واقعه‌ی تلخ را به محضر حضرت بقیه الله، رهبر انقلاب، خانواده شهدا و مردم قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیز این سانحه علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگان خداوند منان درخواست می کنم.

پیام تسلیت فرماندار طالقان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
درپیام علی مهدوی آمده است: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر رهبر معظم انقلاب و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی و همچنین مردم ولایتمدار شهرستان طالقان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.

پیام تسلیت فرماندار نظرآباد
حسین بغدادی در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور آورده است:ایران اسلامی به سوگ نشسته است و صبح تلخی آغاز شد زمانیکه خبر شهادت آیت الله رئیسی خادم مردم در دولت سیزدهم در زمان خدمت به همراه دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت اله آل هاشم امام جمعه تبریز و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی سرتیم یگان حفاظت و دیگر عزیزان به گوش رسید.
و چه سعادتی بالاتر از آن که در حین خدمت و برای خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شوی و دعوت حق را لبیک بگویی و بشوی سیدالشهدای خدمتی که سالهاست از ابتدای دولت سیزدهم مردمان این دیار از تو سراغ دارند و در این ایام روزی را بدون خدمت نگذرانده ای و در همین مسیر هم از جان شیرینت گذشتی.
اینجانب به نوبه خود و به عنوان یکی از خادمین مردم، شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و هیئت همراهشان را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت و برای آن عزیزان از خداوند منان علو درجات را خواستارم.

پیام تسلیت مدیرعامل آبفا البرز
حمیدرضا نامداری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب  و هیات  همراه در پیامی آورده است :
 اِنّا لِلّه و اِنّا اِلَیه راجِعون *مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا* ● در روز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت دکتر "سید ابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور مردمی و جهادی کشورمان که چهار دهه از عمر خویش را در راه خدمت به مردم سپری نمود، مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.  اینجانب به نمایندگی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان البرز شهادت جانکاه خادم ملت، مقام عالی وزارت امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات