جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه ۱۹۲ مسکونی نیروهای مسلح البرز به متقاضیان واگذار شد

پروژه ۱۹۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با پیام ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در شهرک بنفشه کرج به متقاضیان واگذار شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی -معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز- در آیین واگذاری این واحدها با اشاره به نگاه استاندار البرز به تلاش در راستای تحقق وعده دولت مردمی برای احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: حمایت از تمام اقشار جامعه به ویژه تلاشگران نیروهای نظامی و انتظامی از جمله وظایفی است که در دولت مردمی سیزدهم بر عهده ما قرار داده شده است و در این راستا بسیار خرسندیم که امروز با تحویل این واحدها به متقاضیان شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در این زمینه هستیم.
وی بیان کرد: در این راستا طی تفاهم‌نامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع منعقد شد، پروژه ۱۹۲ واحدی معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در البرز به بهره‌برداری رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یاد آورشد: امروز با پیام رئیس جمهور ۶ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیروهای مسلح افتتاح و عملیات ساخت ۱۴ هزار و ۶۵ واحد مسکونی دیگر نیز آغاز شد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات