جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب اسلامی شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طی پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب اسلامی شده و همه باید به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی و شهدا عمل کنیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ اداره کل بنیاد شهید استان البرز نوشت: در پیام سلیمان رستمیان آمده است: سلام بر شهیدان و درود به روح بلند و رفیعشان که با ازخودگذشتگی و جانفشانی درراه اسلام و میهن، نقشینه عظمت و شکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند و با بصیرت و آگاهی با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بهترین هستی خود را تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش امروز ما کردند. شهدا نه با حرف، بلکه با عمل به ما آموختند که می‌توانیم با اتکا به خدا بر مشکلات فائق شویم.
- نظام مقدس اسلامی، نتیجه ایثارگری شهدا است که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب شده و همه باید به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی و شهدا عمل کنیم. تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس در برافراشتن پرچم سرخ استقلال و آزادی بشریت است.
- امروز باید در راستای تبیین روش و منش شهدا و تداوم راه انان که همان حفظ ارزشهای نظام اسلامی است تلاش کنیم و ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال، آنچه را که باعث شد تا آنها برایش خون پاکشان را تقدیم کنند باشیم، انس و ارتباط با شهدا و بهره‌گیری از راه و روش و سیره شهیدان می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان کشور را بیمه کند و بدون تردید این روحیه مجاهدت و مقاومت در کشور باعث دست یافتن به افق‌های بیشتر خواهد شد.
۲۲اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده فرصتی مناسب برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا است که و این وظیفه کل جامعه است، همان‌گونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست»، لذا باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشیم.
زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ناشی از باوری عمیق و راستین بوده و می‌تواند ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و اهتزاز علم شهدا و همچنین زنده نگه‌داشتن سیره و راه افتخارآمیز و تابناک آنان، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را در جامعه جاری و ساری کرده و در عرصه بازدارندگی، اقتدار و آمادگی ملت ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی‌وقفه قدرت‌های استکباری و امپراتوری رسانه‌ای صهیونیستی به جهانیان را آشکار و نمایان سازد.از طرفی۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام(ره) است، نهادی که به فرموده امام(ره) افضل نهادها و وظیفه آن خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که به‌عنوان یک نهاد پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره اقدامات مؤثری را انجام داده است.
همکاران ما با تلاش و کوشش سعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارند و در این راه تمام سعی و تلاش خود را انجام داده‌اند تا ضمن اینکه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند رضایتمندی ایثارگران را نیز به‌دست آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، شهدای والامقام و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی و همچنین ایثارگران و خانواده‌های سرافراز آنان، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را خدمت یکایک مردم شهیدپرور استان البرز به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات