سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات در البرز بدون هیچ‌ مشکل امنیتی برگزار شد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز با بیان اینکه با مدیریت و تدبیر استاندار و همراهی خوب مردم و تمام دست‌اندرکاران شاهد برگزاری انتخابات در فضای سالم و آرام بودیم، تأکید کرد: هم‌افزایی مجموعه مدیریتی استان البرز موجب شد تا انتخابات بدون هیچ‌‌گونه مشکل امنیتی برگزار شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ سعید جابری انصاری افزود: رهنمون‌های ارزشمند آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان اثرگذار بود.
وی تأکید کرد: هم‌افزایی مجموعه مدیریتی استان البرز موجب شد تا انتخابات بدون هیچ گونه مشکل امنیتی برگزار شود.
دبیرشورای اسلاع رسانی استان البرز گفت: در این دوره از انتخابات، نقش اصحاب رسانه در پوشش و هدایت مناظره‌ها و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بی‌بدیل بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: مردم فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز با رقم یک حماسه دیگر امید دشمنان اسلام را به یأس مبدل کردند.
جابری انصاری بیان کرد: همچنین مردم و مسئولان استان البرز با وحدت و همدلی در یک فضای بانشاط با خلق یک حماسه با آرمان‌های والای امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
وی گفت: این حماسه مردمی در شرایطی خلق شد که امروز شاهد تبلیغات گسترده دشمنان علیه میهن اسلامی، تشدید تحریم های ظالمانه و برخی مشکلات اقتصادی در کشور هستیم.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز با قدردانی از همراهی خوب مردم و مجموعه مدیریتی استان اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل یک مجلس قوی شاهد قانونگذاری خوب برای رفع مشکلات کشور و مردم باشیم.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات