جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف 79 هزار ماسک قاچاق در البرز

13 هزار ماسک قاچاق در کرج و 66 هزار ماسک در شهرستان ساوجبلاغ کشف شده است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ فرمانده انتظامی کرج در خصوص کشف ماسک قاچاق گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مسئول افزود: در بازرسی از این خودرو 13 هزار ماسک که بدون مجوزهای قانونی حمل می شد کشف شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس از طریق مرکزو فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

کشف 66 هزار عدد ماسک قاچاق در ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به کشف بیش از 60 هزار ماسک قاچاق گفت: در پی اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد فردی با دپو تعداد قابل توجهی ماسک بهداشتی قاچاق در یک واحد صنعتی قصد عرضه آن ها به بازار آزاد با قیمت غیرمتعارف را دارد که با توجه به نیازمندی مردم به اقلام بهداشتی در این ایام، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپو ماسک ها در شهرک صنعتی هشتگرد شده و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا 66 هزار عدد ماسک بهداشتی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ علی سلیمانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام قاچاق موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات