سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در البرز احیا شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد: با احیای ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در البرز، یک هزار و ۵۳۷ کارگر در ماهه سال جاری به محل کار خود بازگشتند.

البرز- رمزگشانیوز؛ عزیزالله افضلی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز گفت: با توجه به ضرورت وجود امنیت و حمایت از فعالیت اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در راستای تسهیلگری فعالیت فعالان اقتصادی گام بردارند.
وی بیان کرد: امسال ٩٦ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با ٣٣٦ مصوبه برگزار شده که ٩٢ درصد از مجموع این مصوبات محقق شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: خوشبختانه با هم‌افزایی دستگاه‌ها و بانک‌ها شاهد شتاب در احیای واحدهای تولیدی راکد این استان هستیم.
افضلی ادامه داد: احیای واحدهای راکد و افزایش اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع استان البرز است که باید تحقق آن ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ۶ پرونده صنعتی و تولیدی با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف مالی و بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و امثال آن مورد بررسی قرار گرفت.
قابل ذکر است؛ استان البرز سه هزار و ۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که بیش از ۹۰ درصد این صنایع فعال هستند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات