یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نام‌نویسی ۴۹۵ البرزی برای اعزام به حج تمتع ۱۴۰۳

مدیر حج و زیارت استان البرز اعلام کرد: تا کنون از سهمیه یک هزار و ۴۰۴ نفری این استان ، ۴۹۵ نفر برای اعزام به سفر زیارتی حج تمتع ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرده‌اند.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی حج و زیارت البرز نوشت: محمد حسن سامعی روز شنبه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفرمعنوی حج تمتع سال ‌۱۴۰۳ از ۱۵ دی ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: متقاضیان بایستی پیش از نام‌نویسی با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.
سامعی ادامه داد: در مرحله پیش ثبت نام، تمام متقاضیان باید یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود متعلقه به آن از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند؛ ضمن اینکه باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می شود) هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌های اعزامی که اعلام خواهد شد، دریافت می‌شود.
وی یادآور شد: بر اساس تازه ترین اعلام سازمان حج و زیارت با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج و افزایش درخواست‌ها برای اعلام سایر اولویت‌ها، دارندگان فیش حج تا شهریور ۸۶ هم امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها را دارند.
اعزام کاروان‌های حج تمتع از اوایل ماه ذی‌القعده (دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می شود و با پایان ماه ذی‌الحجه و اوایل ماه محرم ۱۴۴۶ (نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد.
در حج ۱۴۰۳ برای ایران سهمیه ۸۲ هزار نفری تعیین شده است.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات