شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات ۶ پروژه عمرانی در چهارباغ البرز

فرمانده قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات ۶ پروژه عمرانی در چهارباغ البرز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی به اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ پاسدار مسلم جدیدی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی خدماتی بسیج سازندگی البرز در شهرستان چهارباغ افزود: این پروژه‌ها در زمینه تأمین آب کشاورزی، آب شرب، راه‌های مواصلاتی روستایی و ساخت خانه عالم است.
وی اظهار کرد: احداث کانال بتونی انتقال آب به مزارع و باغ‌های شهرستان چهارباغ به طول پنج کیلومتر از مهمترین پروژه‌ها است که با همت بسیج سازندگی و همکاری جهاد کشاورزی اجرایی شده است.
جدیدی همچنین به ساخت یک مخزن ذخیره سازی آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ساخت یک مخزن آب بتنی به ظرفیت ۵۰۰ هزار لیتر با همت بسیج سازندگی و همکاری آبفا البرز برای ذخیره سازی آب شرب در روستای قوهه عملیاتی شده است. 
فرمانده قرارگاه جهادی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ در ادامه با اشاره به پروژه راه روستایی عملیاتی شده برای این شهرستان، تصریح کرد: تعریض جاده قوهه به ملک آباد و احداث جاده قوهه به سه راهی دهکده ورزشی هر یک به طول سه کیلومتر از مهمترین برنامه‌های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.
وی همچنین از برنامه‌ریزی در جهت کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ خبرداد و گفت: کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ و ساخت خانه عالم در روستای قوهه از دیگر برنامه‌های قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات