یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادسازی ۱۷۰ هکتار زمین کشاورزی کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز اعلام کرد: ۱۷۰ هکتار اراضی زراعی شهرستان کرج با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

البرز- رمزگشانیوز؛ اداره کل دادگستری البرز نوشت: حسن مددی روز یکشنبه اظهار کرد: این اراضی واقع درحریم منطقه ۲ شهرداری کرج، پس از گزارش جهاد کشاورزی طی فرایندهای قانونی از ساخت وسازهای غیرمجاز آزاد سازی شد.
وی با تاکید بر اینکه حسب بررسی‌های انجام شده عمده این محدوده در مرحله آغاز به تغییر کاربری یا مراحل ابتدایی ساخت و ساز با اقداماتی از قبیل دیوارکشی بود، یادآورشد: با اعمال قانونی در مورد تفکیک و قطعه بندی ۶۵ مورد، دیوارکشی ۶۵ مورد، بنا و سایبان و فضای سرپوشیده هشت مورد، گودبرداری و استخر تفریحی سه مورد، محوطه‌سازی ۴۰ مورد، انباشت مصالح ۲۰ مورد و ایجاد راه اختصاصی هشت مورد تخریب شد.
مددی ارزش اراضی‌آزاد سازی شده را ۱۳هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به سازوکارهای اتخاذ شده و نظارت سیستمی و هوشمند بر تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی، تعامل بسیار نزدیک و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی با دادستانی وجود دارد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات