شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت افزایش تسهیلات حمایتی بانک‌های خصوصی در البرز

استاندار البرز با بیان اینکه مردم باید از بابت سپرده‌گذاری‌ها در بانک‌های خصوصی منتفع شوند، مطرح کرد: بانک‌های خصوصی استان به پاس سپرده‌گذاری‌های مردم، تسهیلات حمایتی و تکلیفی را افزایش دهند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز گفت: اعمال مدیریت دانش در ابعاد مختلف مدیریتی امری ضروری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی البرز مبنای برنامه‌ریزی‌های خود را بر این اساس، بگذارند.
استاندار البرز با اشاره به ضرورت تنظیم بازار بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا در استان با توجه به ایام و اعیاد پیش رو باید زودتر از موعد، صورت گیرد.
عبداللهی ضمن تبریک ایام پیش رو با بیان اینکه در عمل به قانون و کسب رضایتمندی مردم متحد و منسجم هستیم، افزود: وحدت و همدلی حاکم در استان بین مسوولان قوا بسیار خوب است و در این فضای مساعد درصدد حل مشکلات، موانع و خدمت به مردم هستیم.
وی ادامه داد: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و در چشم به هم زدن پایان خواهد یافت و آنچه باقی می‌ماند نام نیک است.
عبداللهی گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات استان البرز با توجه به تأکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب، مکلف و موظف هستند که بسترهای حضور پرشور مردم را فراهم کنند.
استاندار البرز افزود: حضور مردم در انتخابات ضمن اینکه تکلیف است حق آنها نیز محسوب می‌شود بنابراین مردم باید از حقوق و تکالیف خود آگاه شوند.

یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در استان البرز حائز شرایط رأی هستند
عبداللهی افزود: تمام مدیران باید بیش از مسئولیت‌های تعریف شده و متعصبانه دین خود را به نظام و کشور ادا کنند و در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند.
استاندار البرز گفت: امیدآفرینی و تبیین‌گری مهمترین هدف و مسئولیت مدیران در این مقطع حساس است چراکه اگر مردم بخوبی از شرایط آگاه شوند و ما مسئولیت تبیین گری خود را بدرستی انجام دهیم، هر فرد مشوق و مروج سایر افراد جامعه خواهد بود.
عبداللهی به شرایط جوی و روند بارندگی‌ها اشاره کرد و از مدیران خواست تا در خصوص اصلاح الگوی مصرف آب در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی اقدام و آگاهی بخشی کنند.
وی افزود: روز یکشنبه یکم بهمن‌ماه سال‌جاری اجلاس نماز در استان البرز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود و از تمام مردم شریف و مدیران استان دعوت می‌شود در این اجلاس حضور یابند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات