جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

الزام تکمیل ورزشگاه انقلاب کرج تا قبل از ایام الله دهه مبارک فجر

استاندار البرز بابیان اینکه پیمانکار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج باید تا قبل از ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال این ورزشگاه را تکمیل و آماده بهره‌برداری کند، گفت: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج سال‌ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته در دست تکمیل است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی  روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج افزود: اتخاذ راهکارهای موثر برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و ارتقای سلامت جسمی و زندگی افراد را به همراه دارد.
وی گفت: بر این اساس مدیران در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه ورزش و جوانان و شهرداری‌ها باید نسبت به شناسایی منابع و مدیریت ظرفیت‌های موجود اقدام کنند و به شکل علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.
عبداللهی افزود: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود، پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال‌ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته در دست تکمیل است.
استاندار البرز گفت: هر محله باید یک مجموعه ورزشی حتی کوچک داشته باشد که انتظار می‌رود شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی البرز در اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص زمین مناسب به کمک سرمایه گذاران در این بخش بیایند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله‌ها نیز از دیگر تدابیری بود که اندیشیده شد، بر این اساس مدارس محله‌های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می‌یابند.
عبداللهی بیان کرد: احیای ورزش های بومی- محلی، تشکیل تیم های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله ای، تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط در محله ها دارد.
وی افزود: با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می‌توان نسبت به شناخت ظرفیت‌ها و بکارگیری توانایی‌های بالقوه در ارتقای سرانه‌ها اقدام کرد.
گفتنی است؛ ورزشگاه انقلاب کرج یکی از پروژه‌های نیمه کاره استان البرز است که عملیات ساخت آن از دهه ۸۰ آغاز شده است.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات