دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح نظارت ویژه بر بازارهای البرز آغاز شد

دبیر کارگروه تنظیم بازار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز از آغاز طرح نظارت ویژه بر بازارهای استان با دستور استاندار البرز خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمد انصاری گفت: این طرح با مشارکت ۱۲ دستگاه اجرایی و ۱۱۵ تیم بازرسی در مناطق مختلف استان البرز به اجرا در آمده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار استان اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح ویژه نظارتی از امروز و در قالب رزمایش نظارت بر بازار استان کار خود را آغاز کرد.
انصاری افزود: دستگاه های نظارتی استان از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، پلیس امنیت اقتصادی ، پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف و امثال آن در کرج وتمام شهرهای استان قیمت انواع کالاها را مورد بررسی قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: افزون بر تیم‌های نظارت بر قیمت کالا، هشت تیم بازرسی نیز در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در سطح بازار استان البرز فعالیت می‌کنند.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت البرز بیان کرد: در این طرح برابر ضوابط قانونی ضمن مقابله با گرانفروشی، کم فروشی، تمام اقلام کالایی قاچاق جمع آوری و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج چندی پیش از تفاوت قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی در مناطق مختلف گلایه کرد و خواستار نظارت بیشتر بر بازار استان شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات