پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بودجه ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت برای آزادراه شهید سلیمانی کرج ابلاغ شد

شهردار کرج خبر داد: اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت مصوب سفر فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ رئیس جمهور به استان البرز برای تکمیل آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کلانشهر کرج ابلاغ و محقق شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی مدیریت شهری کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران شهری برگزار شد، گفت: با ابلاغ این بودجه زمینه شتاب‌بخشی به تکمیل آزادراه شهید سلیمانی فراهم شده است.
وی اظهار کرد: سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز که در ۱۷ آذرماه امسال انجام شد زمینه برای ابلاغ بودجه ۳۵ هزار میلیارد ریالی سهم دولت جهت تکمیل آزادراه شهید سلیمانی را فراهم کرد.
شهردار کرج با تاکید بر این موضوع که اصلی ترین رسالت در مجموعه مدیریت شهری کرج، خدمت‌رسانی شبانه روزی به شهروندان است از مدیران شهرداری خدمات‌رسانی بی‌وقفه استمرار یابد.
ساخت آزادراه شهید سلیمانی که در ابتدای کار آزاد راه شمالی کرج نام داشت به طول ۱۸ کیلومتر در تیرماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد که همزمان با سفر آذرماه امسال رییس جمهور به استان البرز ۷.۶ کیلومتر این مسیر افتتاح شد.
این آزادراه که در مجموع ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند.
تکمیل این پروژه نیازمند تامین ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که سهم دولت ۳۵ هزار میلیارد ریال و مابقی سهم مدیریت شهری کرج تعیین شده است.
افتتاح کل این پروژه با جذب ۴۰ درصدی ترافیک استان البرز همراه خواهد بود.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات