یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و یک شرکت خارجی منعقد شد

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مستقر در استان البرزبا اشاره به ضرورت ارائه خدمات در حوزه تجاری و لجستیکی به بازرگانان و تجار مستقر در پیام و شنزن چین از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین منطقه ویژه اقتصادی و یک شرکت چینی خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام نوشت: غلامعلی رحیمی روز سه شنبه گفت: با توجه به تمرکز تولید کنندگان، تامین کنندگان و بازرگانان حوزه فناوری اطلاعات در پیام و شنزن چین، تسهیل در ارائه خدمات حمل و نقل بار زمینی و هوایی بین دو منطقه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: به همین منظور تفاهم نامه ای بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با این شرکت لجستیک بین المللی واقع در منطقه ویژه اقتصادی شنزن چین منعقد شد.
رحیمی تصریح کرد: این تفاهم نامه زمینه ارائه خدمات تجاری و لجستیکی برای بازرگانان از طریق تجمیع محموله های هوایی با ایجاد و یا ادامه پرواز و همچنین ترانزیت زمینی پیام- شنزن، بین پیام و این شرکت بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.
عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، ایجاد دفتر تجاری با هدف توسعه بازاریابی و تبلیغات برای طرفین را از جمله مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: همچنین بررسی بازارها و ظرفیت سنجی برای رفع نیاز تجار و تولید کنندگان، تبلیغات، تشکیل کارگروه مشترک با هدف تبادل اطلاعات و معرفی ظرفیت‌های هر دو طرف به تجار و تولید کنندگان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه دو جانبه است.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات