دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در آیین سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ حمدلله رحمتی‌پور اظهار کرد: این تمهیدات فردا یکشنبه به منظور روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اماکن متبرکه و امامزاده‌های استان اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین همزمان با تشییع پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه ممنوعیت تردد از میدان توحید تا مصلی امام خمینی(ره) کرج اعمال می شود.
رحمتی پور گفت: براین اساس بلوار امامزاده حسن(ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی، از میدان توحید به سمت امامزاده حسن(ع) در این مدت تحت پوشش طرح ترافیکی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: اجرای محدودیت تردد از ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۲۶ آذرماه جاری آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه دارد.
وی اظهار کرد: کارکنان پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی امروز صبح به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.
وی از عزاداران خواست ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در محل‌های اعمال محدودیت و اطراف محل برگزاری مراسم عزاداری متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره های ترافیکی خواهد شد.
رحمتی پور از شهروندان خواست به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
رحمتی پور خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور البرز اعم از پاس‌های پیاده، تیم‌های موتورسوار و خودرویی در مقابل امامزاده‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا و همچنین آیین تشییع پیکر شهدا مستقر خواهند بود.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات