جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات ۵۰۰ نفر از ایثارگران البرز در دور دوم سفر رئیس جمهور بررسی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از بررسی مشکلات ۵۰۰ نفر از ایثارگران البرز در دور دوم سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: مشکلات موجود در قالب سه میز خدمت بررسی شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سلیمان رستمیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به برگزاری سه روز میز خدمت همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان البرز در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران، افزود: ایثارگران فعال در حوزه‌های مختلف استان طی این مدت مشکلات خود را با مسئولان کشوری در میان گذاشتند.
وی اظهار کرد: دراین راستا و طی این سه روز به مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران و درمجموع ۷۲۸ درخواست این عزیزان رسیدگی شد.
رستمیان ادامه داد: در این مدت دکتر محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۱۸ نفر از مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از چهارشنبه ۱۵ الی جمعه ۱۷ آذرماه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به‌صورت تخصصی در بخش‌های مددکاری، حقوقی، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و صندوق اشتغال پاسخگوی مشکلات ایثارگران بودند و دستورات مقتضی را برای حل مشکلات این عزیزان صادر کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اضافه کرد: ایثارگران از طریق یک فراخوان با حضور در این اداره کل پس از ثبت و احصاء درخواست و مشکلات خود با انجام راهنمایی‌های لازم به حوزه تخصصی ارجاع و در ادامه پس از دیدار چهره به چهره با مدیران مشکلات بررسی و دستورات لازم ثبت و درنهایت در سامانه سامد ریاست جمهوری نیز ثبت شد که از طریق کد رهگیری قابلیت پیگیری دارد.
وی بیشترین مشکلات ایثارگران را اشتغال، مسکن و درمان عنوان کرد و افزود: جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف، انتظارات و مشکلاتی دارند که بخشی از آن‌ها در چارچوب قانون انجام و برخی دیگر بستگی به ظرفیت‌های قانونی دارد که توسط دولت ایجاد می‌شود، رئیس‌جمهور و هیئت دولت در بطن مسائل و مشکلات ایثارگران قرار دارند و همیشه نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشتند و امیدوارم در این سفر پر خیروبرکت مشکلاتی که مطرح‌شده بررسی و مرتفع خواهد شد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات