دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲ واحد بزرگ تولیدی در اشتهارد بهره‌برداری شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز (جمعه) همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به البرز، با حضور در شهرستان اشتهارد ۲ کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی را افتتاح کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ کارخانه تولید انباره‌های سبراسید ساکن و پلیت باتری که در ساخت انواع باتری کاربرد دارد یکی از این واحدهای صنعتی بود که با اشتغالزایی مستقیم ۲۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.
این واحد صنعتی در زمینی به گستره ۱۵ هزار و ۲۷۵ متر مربع و با زیربنای ۱۲ هزار و ۲۱۸ متر مربع با سرمایه گذاری ثابت چهار هزار میلیارد ریال در مدت ۲ سال احداث و راه اندازی شده است.
همچنین کارخانه ساخت منسوج بی بافت و تشکیل لایه به روش مذاب و آب با کاربرد در تولید البسه بیمارستانی و انواع ماسک با سرمایه گذاری ثابت ۱۲ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت در شهرک صنعتی اشتهارد بهره‌برداری شد.
این واحد صنعتی در زمینی به گستره ۴۰ هزار و ۲۸۷ متر مربع با زیربنای ۲۵ هزار ۴۸۷ متر مربع و اشتغالزایی مستقیم ۱۸۰ نفر احداث شده است.
امروز در ادامه برنامه سفر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به البرز ۶ واحد تولیدی صنعتی و نیروگاهی در این استان راه‌اندازی شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات