یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهور به ورزش البرز

وزیر ورزش و جوانان از اختصاص یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت پروژه‌های ورزشی استان البرز از برکت‌های سفر رئیس جمهور به این استان خبرداد و گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج اختصاص یافت.

البرز- رمزگشانیوز؛ کیومرث هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های در حال ساخت ورزش استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: پیمانکار این مجموعه قول تکمیل آن را تا پایان امسال داده است.
هاشمی افزود: در قالب سفر استانی رئیس جمهور به البرز از چند پروژه ورزشی شهرستان‌های کرج و فردیس بازدید شد و نیاز است مدیریت ورزش استان البرز در پیگیری مراحل ساخت و تکمیل پروژه‌ها اهتمام داشته باشد.
وی اجرای طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از مهمترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان کشور برشمرد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این طرح ظرفیت و توانمندی‌های ورزش هر استان و شهر مشخص می‌شود و بر این اساس نسبت به ساخت و ساز اماکن ورزشی و وضعیت ورزش در حوزه های همگانی و قهرمانی نیازسنجی خواهد شد.
هاشمی گفت: اجرای این طرح دغدغه همیشگی ورزش است که به سرانجام خواهد رسید.
وزیر ورزش و جوانان سند پیشرفت ورزش کشور را دیگر برنامه مهم این وزارتخانه برشمرد و گفت: این طرح قرار است برای تصویب در شورای عالی ورزش کشور مطرح شود.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات