جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ۱۵ پروژه در محله‌های محروم مشکین دشت البرز

فرماندار شهرستان فردیس استان البرز از آغاز اجرای ۱۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سه محله کریم‌آباد، ابراهیم‌آباد و حسن‌آباد مشکین‌دشت فردیس خبر داد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم دارد و این پروژه‌های عمرانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم احداث می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ خداداد کاشفی در نشست قرارگاه اجتماعی فردیس در بخشداری مشکین دشت افزود: براین اساس احداث فرهنگسرا، زمین چمن، سوله ورزشی و اصلاح معابرشهری در ابراهیم آباد با اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال، احداث مرکز درمانی، خانه بهداشت به مساحت یک هزار مترمربع، احداث سوله ورزشی ریال زمین چمن و احداث مسجد در حسن آباد با اختصاص ۵۵۰  میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.
کاشفی گفت: ساخت مرکز درمانی و خانه بهداشت، احداث مسجد خیرساز، تملک زمین برای احداث مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه خیرساز، تکمیل پایانه تاکسیرانی، تکمیل فرهنگسرا، ایمن‌سازی کانال آب و احداث یک خیابان در محله کریم آباد با اعتبار ۴۳۵ میلیارد ریال دیگر پروژه‌ها است.
وی اضافه کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم دارد و این پروژه‌های عمرانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم احداث می‌شود.
کاشفی افزود: فرمانداری در اجرای پروژه‌ها در جهت محرومیت‌زدایی مصمم است و این کار با قوت و عزم اراده صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: به دنبال جلسات مختلف قرارگاه اجتماعی استانداری البرز، وزارت کشور و اجرای طرح ۲۰۲۰ محلات در کشور ۲ هزار و ۲۰ محله محروم وجود دارد که سه محله در مشکین دشت از جمله مناطق محروم است.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات