یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید استاندار بر توجه ملی برای حوزه ورزش و جوانان البرز

استاندار البرز با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان، پیگیر مطالبات استان در حوزه‌های ورزش و جوانان و توجه ویژه به این حوزه شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی عصر دیروز دوشنبه با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی، ضمن تشریح مطالبات و نیازهای استان در سرانه های ورزشی و همچنین حمایت از جوانان، گفت: جوانان البرزی در بسیاری از رشته های ورزشی صاحب عناوین ملی و بین المللی هستند ولی امکاناتی متناسب با این امر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه این استان در معرض آسیب های اجتماعی و تهدیدهای بسیاری به ویژه برای جوانان قرار دارد، افزود: البته با راه اندازی قرارگاه‌های تخصصی تدابیر بسیاری برای مقابله با رشد آسیب‌ها اندیشیده شده اما کافی نیست و این نیاز وجود دارد که نگاه ملی نیز به این سو معطوف شود.
وی گفت: گسترش و توسعه امکانات ورزشی تاثیر بسزایی در روحیه و سلامت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که تمامی اقشار جامعه بتوانند به امکانات ورزشی دست یابند.
استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در رفع موانع و تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، افزود: ورود مقام عالی وزارت در این راستا می تواند گره گشا باشد چراکه مردم استان البرز سال‌ها است که در انتظار تکمیل این مکان مهم هستند.
وی گفت: با توجه به جمعیت جوان استان و احصا نیازها بر اساس آمارها، البرز جزو استان های محروم کشور در سرانه های ورزشی است و با میانگین کشوری فاصله بسیاری دارد.
عبداللهی با اشاره به راه اندازی نهضت ساخت اماکن ورزشی در استان و همراهی خیرین در این موضوع، افزود: نیاز است با حمایت وزارت ورزش و جوانان این نهضت سرعت، کیفیت و شور بیشتری داشته باشد. 
وی همچنین به موضوع مهم ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد روند اعطای مشوق های مصوب در این رابطه تسهیل شده و مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات