پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش در «البرز» مطرح کرد

توسعه امکانات ورزشی، تربیتی و آموزشی در دستور کار دولت سیزدهم

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: توسعه امکانات ورزشی، تربیتی و آموزشی در مناطق کمتر توسعه‌یافته در دستور کار دولت سیزدهم است.

البرز- رمزگشانیوز؛ رضا مراد صحرایی  روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح دبستان زنده یاد حسن نیکنام شهرستان نظرآباد استان البرز با اشاره به تلاش‌های دولت برای محرومیت زدایی آموزشی و تامین زیرساخت های فرهنگی اعلام کرد: ۲ هزار و ۱۵۰ طرح پرورشی تا کنون در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور بهره برداری شده است.
وی بیان کرد: اکنون طرح شاداب سازی مدارس به اجرا درآمده است و تعداد قابل توجهی مدرسه در کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند.
صحرایی یادآورشد: دولت از هیچ تلاشی در رفع مشکلات آموزشی دریغ ندارد چنانچه شاهد هستیم در بسیاری از مناطق از جمله نظرآباد مدارس با رعایت اصول استاندارد ساخته شده است.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در شهرستان نظرآباد بر اساس گزارش ها تعدادی زمین چمن مصنوعی ساخته شده است و قطار توسعه فضاهای آموزشی در کشور پر شتاب پیش می رود.
دبستان زنده یاد حسن نیکنام در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۵۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع با ۱۲ کلاس درس ، یک سالن و نمازخانه ، ۶ باب اتاق اداری و پشتیبانی افتتاح شد که این دبستان مانند تمام پروژه های خیرساز با مشارکت ۴۰ درصدی خیران و ۶۰ درصدی دولت توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز به بهره برداری رسید.
ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای گمنام نظرآباد، افتتاح دبستان خیری - مشارکتی زنده یاد فاطمه دمیرچی در کرج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، حضور در همایش نو معلمان گام دوم انقلاب، شورای آموزش و پرورش استان و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان البرز است.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات