چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در فردیس

شهردار فردیس با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت‌های ورزشی فردیس، از تصویب ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در کمیسیون ورزشی مدیریت شهری برای ساخت سوله ورزشی در منطقه اهری خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ مدال آور و مربی ورزشی فردیس اظهار کرد: این ورزشکاران در مسابقات ملی، جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده‌اند.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت‌های ورزشی فردیس ادامه داد: به تازگی در کمیسیون ورزشی ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت سوله‌ای ورزشی در منطقه اهری به تصویب رسیده است.
وی افزود: علاوه براین، ساخت زمینی ورزشی در محدوده راه آهن هم در حال پیگیری است که با تخصیص اعتبار، عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.
احمدی نژاد ابراز کرد: امیدواریم این دو پروژه تا آخر عمر این شورا به اتمام برسد و از این طریق بخشی از کمبود شهر در حوزه سرانه ورزشی رفع شود.
شهردار فردیس توضیح داد: مدیریت شهری فردیس، حمایت مادی و معنوی از هیات‌های ورزشی را نیز به طور جدی در برنامه کاری خود قرار داده تا ورزشکاران این شهر بتوانند با دغدغه کمتری به ورزش حرفه‌ای بپردازند و برای شهرمان افتخارآفرینی کنند.
وی در پاسخ به برخی حواشی پیش آمده برای تیم والیبال شهرداری فردیس گفت: بهترین تیم‌های جهان هم گاهی موفق به کسب نتیجه خوب نمی شوند ولی با بهبود شرایط وضع تغییر خواهد کرد.
شهردار کرج با بیان اینکه هم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج وهم شورا بر عملکرد این تیم نظارت دارد، ابراز کرد: در قضاوت تیم‌های ورزشی باید کمی صبور باشیم ولی اگر نتایج ضعیف به همین شکل ادامه داشته باشد در ساختار مدیریتی تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات