شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۱۸ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های البرز تخریب شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از شناسایی ۳۱۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: امسال از مجموع موارد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسایی‌شده در حریم راه‌های استان، ۲۱۸ مورد آنها با حکم قضایی تخریب شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی زندی‌فر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی راه‌های استان اظهار کرد: طرح تخریب ۷۷ مورد ساخت وساز غیر مجاز دیگر در حریم راه‌های استان در دست اقدام است.
وی یادآور شد: ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده در حریم راه های استان شامل احداث دیوار، ساختمان، تاسیسات، فنس کشی و امثال آن است که از این تعداد ۲۱۸ مورد تخریب و رفع اثر کردن ۷۷ فقره دیگر در دست اقدام است.
زندی فر بیان کرد: طبق بررسی‌ها، ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های یکی از عوامل تاثیرگذار در بروز سوانح و تصادفات رانندگی است که توجه به اهمیت این موضوع، گشت‌های راهداری به صورت مداوم نظارت و رصد جاده ای دارند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز افزود: تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در هر مرحله‌ای که باشد پس از اخذ حکم قضایی اقدامات قانونی برای تخریب آن انجام می‌شود.
وی گفت: از مردم و کاربران جاده ای انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های استان مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.
گفتنی است؛ استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به این استان است.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات