جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در کرج ممنوع شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اعلام کرد: حسب دستور مراجع قضایی استان البرز، هر گونه فعالیت مراکز غیررسمی جمع آوری ضایعات در این کلانشهر ممنوع است.

البرز- رمزگشانیوز؛ محمدرضا خسروی گفت: بر این اساس جمع آوری و ساماندهی تمام مراکز غیر رسمی و غیر مجاز فعال در عرصه ضایعات در این کلانشهر آغاز شده است.
وی اظهار کرد: به منظور ساماندهی فعالیت مراکز تفکیک زباله برنامه جدیدی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گرفته است.
خسروی یادآورشد: هفته گذشته ۱۰ مرکز جمع آوری غیر مجاز ضایعات با حکم قضایی در یکی از مناطق شهرداری کرج تخریب شد.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تأکید بر اینکه فعالیت مراکز جمع‌آوری ضایعات در سطح شهر مغایر قانون تلقی می‌شود، یادآور شد: پاکسازی و آزادسازی این مراکز در راستای وظایف شهرداری و تحقق مطالبات شهروندان است.
خسروی خطاب به فعالان این حوزه یادآورشد: صاحبان این مشاغل درخواست کتبی خود را به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ارسال کنند تا رسیدگی و ساماندهی انجام شود.
بر اساس این گزارش، برخی مراکز غیر مجاز جمع آوری ضایعات در کرج با به کارگیری کودکان کار یا اتباع بیگانه مشکلاتی در این کلانشهر به وجود آورده اند که مسئولان اجرایی استان البرز بارها در نشست‌های اداری بر جمع آوری و ساماندهی این گونه مراکز تاکید داشتند.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات