یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای گرامیداشت یاد و خاطره روح‌الله عجمیان؛

شاعران کشوری و البرزی در کرج گردهم آمدند

شماری از شاعران کشور و استان البرز بعدازظهر پنجشنبه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی سید روح‌الله عجمیان گردهم آمدند و تعدادی از شاعران به سبک ادبی و محلی در وصف شهید عجمیان و شهدای مدافع امنیت و هشت سال دفاع مقدس اشعاری سرودند.

البرز- رمزگشانیوز؛ شماری از شاعران کشور و استان البرز بعدازظهر پنجشنبه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی سید روح‌الله عجمیان گردهم آمدند.
صابر خراسانی، استاد کلامی زنجانی، محسن کاویانی، رحمان نوازنی، مهدی زارعی، حسن اسحاقی، محمود یوسفی، عمران بهروج، مهدی شورگشتی و سعید دشتی از جمله شعرای بودند که در محل شعر روح‌الله البرز حضور یافتند.
در این آیین که بیش از ۵۰ تن از شعرای کشور و استان البرز در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری کرج گردهم آمده بودند، تعدادی از شاعران به سبک ادبی و محلی در وصف شهید عجمیان و شهدای مدافع امنیت و هشت سال دفاع مقدس اشعاری سرودند.
امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در این آیین گفت: این محفل ادبی با هدف ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید عجمیان برگزار شد.
وی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام در برنامه کاری خود دارد.
همچنین در این آیین معنوی از پوستر فراخوان کنگره ملی شعر شعید عجمیان رونمایی شد.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات