سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای متعدد البرزی در تقویم ملی ثبت می‌شود

معاون گردشگری اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز با بیان اینکه هرساله رویدادهای معینی از جمله جشنواره اقوام، لاله‌ها، گلاب‌گیری و... در استان برگزار شده، مطرح کرد: در حال آماده‌سازی برای ارائه به معاونت گردشگری وزارت متبوع برای ثبت در تقویم رویدادهای ملی هستیم.

البرز- رمزگشانیوز؛  شهرام علی محمدی از روند آماده‌سازی پرونده رویدادها و جشنواره های استان برای ثبت در تقویم رویدادهای ملی گردشگری خبر داد و افزود: به این ترتیب زمان معینی هر ساله برای این رویدادها در نظر گرفته می‌شود تا در تقویم رویدادهای کشور به ثبت رسیده و با هماهنگی‌های بیشتر برگزار شوند.
علی محمدی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار جشنواره خوراک با حضور استان‌های مختلف در البرز برگزار شد، گفت: درصدد ثبت این جشنواره نیز در تقویم رویدادهای ملی استان هستیم تا در سال‌های آتی به صورت تخصصی‌تر برگزار شود.
او ادامه داد: ثبت این رویدادها امکان تخصیص اعتبارات برای برگزاری آن ها را افزایش می‌دهد و در جذب گردشگران به استان کمک به سزایی دارد.
معاون گردشگری البرز برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره اقوام را یکی از ظرفیت‌های بالای استان البرز عنوان کرد و گفت: البرز استانی متشکل از اقوام مختلف است که به عنوان ایران کوچک شناخته می‌شود و می‌تواند میزبان خوبی برای برگزاری جشنواره اقوام به معنای واقعی باشد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات