شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روحیه وحدت، همدلی و کار جهادی در البرز حاکم است

استاندار البرز با با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد فرهنگی و عمرانی در این استان اعلام کرد: امروز روحیه وحدت، همدلی توأم با کار جهادی در البرز حاکم است، افزود: در روزهای اولیه خدمت در البرز بر این وحدت و همدلی تأکید داشتم و اکنون با روحیه جهادی و انقلابی مسیر خدمتگزاری به مردم رونق گرفته است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر و مطبوعات استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، محورهای در نظرگرفته شده برای ۲ جشنواره رسانه‌ای ابوذر و مطبوعات را درست ارزیابی کرد و گفت: از ۱۰ محور مسابقه‌ای این جشنواره‌ها سه موضوع به غزه اختصاص یافته است.
عبداللهی گفت: حوزه رویدادهای فلسطین و غزه باید اهمیت بیشتری داشته باشد زیرا مظلومیت مردم این سرزمین بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
استاندار البرز در ادامه با تأکید بر اینکه انتخابات امسال اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: در ابتدای سال مهمترین مساله را مقام معظم رهبری موضوع انتخابات ذکر کردند و در موضوع انتخابات مباحث بسیار مهمی را اشاره کردند که باید همگان برای برگزاری انتخابات ی پرشور تلاش کنیم.
عبداللهی این دوره از انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند چرا که امروز در وضعیت حساسی از تاریخ قرار داریم.
وی اظهار کرد: در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت کل استان ۲۸ درصد بود در حالیکه در دوره نهم و دهم مشارکت در استان ۵۴ تا ۵۵ درصد بوده است و در کل کشور سطح مشارکت در استان البرز را پایین می گویند که باید خلاف آن ثابت شود.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه می توانند جامعه را به تحرک وا دارند، افزود: سومین محور ویژه باید در راستای مطالبه گری و فرمان رهبر معظم انقلاب در موضوع امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه باشد که با بیان دستاوردهای دولت و توانمندی های جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف در این دو جشنواره پرداخته شود.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات