چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سالن‌های مطالعه مدیریت شهری در اختیار شهروندان کرجی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تجهیز سالن‌های مطالعه مدیریت شهری برای شهروندان کرجی خبر داد و گفت: تا کنون ۳۷ سالن مطالعه توسط مدیریت شهری آماده‌سازی و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در این شهر قرار گرفته است.

البرز- رمزگشانیوز؛ امیر اشتری افزود: این سالن‌های مطالعه در قالب چهار کتابخانه عمومی، سه کتابخانه در فرهنگ‌سراها و ۱۱ سرای مطالعه توسط شهرداری احداث، تجهیز و فعال شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مساحت کتابخانه‌های عمومی شهرداری کرج را ۲ هزارو ۶۵۵ متر مربع ذکر کرد و در مجموع این واحدها دارای ۱۹ سالن مطالعه هستند.
وی ادامه داد: در مجموع تا کنون حدود ۳۸ هزار جلد کتاب در اختیار کتابخانه‌های عمومی و سراهای مطالعه شهرداری کرج قرار گرفته است.
اشتری گفت: از مجموع ۱۱ سرای مطالعه شهر کرج، ۶ سرای آنها به تازگی احداث، تجهیز و فعال شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار کرد: طرح توسعه سراهای محله برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته تا بتوان در محله‌ها خدمات مناسب فرهنگی ارائه داد.
وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج در کنار توسعه کتابخانه‌ها، برنامه‌های فرهنگی متنوع در مناسبت‌های مختلف در این کلانشهر برگزار می‌کند تا در جهت فرهنگ‌سازی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان گام بردارد.
اشتری با اشاره به انتخاب کرج به عنوان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در سطح کشور گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری مشارکت در تجهیز کتابخانه جدید مرکزی کرج در زندان سابق رجایی شهر کرج است.
وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج برای اجرای این طرح با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه در اولویت کاری قرار داده است.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات