شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ٣هزار درخواست کار در قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز ثبت شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بیش از ٣هزار متقاضی کار در کرج و فردیس با فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز در مصلی نماز جمعه کرج با کارفرمایان به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کردند.

البرز- رمزگشاینوز؛ عبدالله دارایی هدف از برگزاری این فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز را ارتباط مستقیم کارجویان و کارفرمایان بخش‌های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران عامل در بخش‌های خصوصی و شرکت‌های تولیدی و فراخوان قرارگاه جهادی اشتغال بیش از ۴۳۰۰ فرصت شغلی آماده و مهیای مشارکت کارجویان در این فراخوان شد.
وی افزود: با استقرار ۱۸۶ شرکت تولیدی و صنعتی در سراسر استان البرز در این برنامه، بیش از ۳۰۰۰ کارجوی البرزی از ساعات ابتدایی صبح تا ۱۵ عصر با حضور در مصلای نماز جمعه و تکمیل فرم‌های مصاحبه با کارفرمایان به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: آمار دقیقی از میزان جذب شدگان در این فراخوان تهیه نشده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۱۰ روز آینده پس از بررسی‌های لازم و تماس با تک تک کارجویان مراجعه کننده در این طرح و همچنین استعلام از کارفرمایان حاضر در فراخوان، میزان دقیق جذب کارجویان در مجموعه تولیدی و کارفرمایی به اطلاع مردم استان خواهد رسید.
دارایی ضمن تقدیر از مدیران و مسئولان استانی که در این فراخوان همکاری کردند از ادامه برگزاری فراخوان‌های قرارگاه جهادی اشتغال استان در روزهای آتی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ خبر داد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات