پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محرومیت البرز در سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی محرز است

استاندار البرز با ذکر این موضوع که محرومیت استان در سرانه‌هایی همچون آموزشی و پرورشی، بهداشتی و درمانی و ورزشی، محرز است، گفت: باید نهایت بهره‌برداری از اعتبارات و مصوبات محرومیت‌زدایی در استان صورت گیرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در هفتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های استان باید نظارت جدی بر روند اجرای دستورالعمل‌ها و تحقق مصوبات جلسات داشته باشند، افزود: نباید اجازه دهیم مصوباتی که از مراجع ملی و جلسات عالی استانی اخذ می‌شود در پیچ و خم ادارات معطل بماند.
وی ادامه داد: مدیران باید به سهم خود نقاط ضعف ساختارهای اداری را احصا کنند و در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.
عبداللهی گفت: دستورها و مصوبات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلفی همچون سند توسعه، اعتبارات به ویژه محرومیت‌زدایی و… اخذ کرده‌ایم و انتظار می‌رود در دستگاه‌های مربوطه و به طور خاص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مورد پیگیری و چاره‌اندیشی قرار گیرد.
وی افزود: باید مسائل و موضوعات را اولویت‌بندی کنیم و به ترتیب بر روی اهم آنها متمرکز شویم تا مسیر اخذ نتیجه، تسریع شود.
استاندار البرز گفت: محرومیت استان در سرانه‌هایی همچون آموزشی و پرورشی، بهداشتی و درمانی و ورزشی، محرز است بنابراین باید از تمامی امکانات و اعتباراتی که برای این منظور مصوب شده، نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.
در این جلسه ۴ پرونده که در کارگروه زیربنایی استان مورد بررسی قرار گرفته بود با اکثریت رأی اعضا مصوب و تأیید شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات