چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمرکز مدیریت شهری بر تغییر سیمای محله‌های محروم کرج است

شهردار کرج با اشاره به مشکل اراضی قولنامه‌ای و ساخت‌وسازهای غیرمقاوم طی سال‌های گذشته در محله‌های کم‌برخوردار این کلانشهر اعلام کرد: تمرکز اجرایی و اعتباری مدیریت شهری بر تغییر سیمای این محله‌ها است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز شنبه در حاشیه بازدید از محله‌های کم برخوردار آق تپه، کیانمهر و سهرابیه کرج افزود: براین اساس مجموعه مدیریت شهری کرج ماموریت یافته تا ضمن بازدید میدانیاز محله های مختلف نیازها و مشکلات مردم را بررسی و خدمات‌رسانی ویژه به این محله‌ها انجام شود.
وی ادامه داد: هرچند در مناطقی همچون آق تپه، کیانمهر و سهرابیه پروژه های عمرانی خوبی اجرا شده اما کافی نیست ؛تقویت خطوط اتوبوسرانی، ساماندهی معابر و افزایش تعداد بوستان‌های محله‌ای از مهمترین نیازهای این مناطق است.
شهردار کرج افزود: طی ماه های گذشته پروژه های عمرانی متعددی مانند احداث بوستان، سرای محله، قرائت خانه، احداث معابر جدید، توسعه فضای سبز و امثال آن در منطقه سه شهرداری کرج اجرا شده اما باید برای محرومیت زدایی و تغییر سیمای محله های کم برخوردار آن پروژه‌های دیگر اجرا شود.
کیانی با اشاره به اعتراض اهالی آقتپه و کیانمهر نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در این مناطق گفت: در این زمینه شهرداری منطقه سه کرج موظف شد ضمن پیشگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز، نسبت به توسعه فضای سبز و ساماندهی بصری منطقه اقدام لازم به عمل آورد.
وی به ساکنان این مناطق اطمنان داد اعتبارات خوبی برای سال آینده کیانمهر ، آق تپه و سهرابیه در بودجه مدیریت شهری کرج لحاظ شودتا سرانه های رفاهی، ورزشی،عمرانی این مناطق ارتقا یابد.
شهرداری کرج ۱۰ منطقه شهری با جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر زیر پوشش خدماتی خود دارد.
استان البرز دارای ۶۶ محله کم برخوردار است که بخشی از این محله‌ها در کلانشهر کرج شناسایی شده است.
با روی کارآمدن دولت سیزدهم قرارگاه اجتماعی برای شناسایی محله‌های کم برخوردار و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در این استان تشکیل شد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات