شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۷ هزار و ۵۰۰ تبعه خارجی در البرز مشغول به تحصیل شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خبر داد: تحصیلِ ۲۶ هزار دانش‌آموز و یک هزارو ۵۰۰ دانشجو تبعه خارجی در سال تحصیلی جدید در این استان فراهم شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ سیروس دهقان شیری روز پنجشنبه در همایش وحدت اسلامی اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته وحدت افزود: امیدواریم روزی در سایه وحدت بتوانیم به همه اهداف اسلام دست یابیم.
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی اداره کل اتباع استان البرز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب گفت: تأسیس دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی کرج، توزیع چهارهزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی درسال گذشته، توزیع یک هزار و ۳۰۰ تبلت آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت از جمله اقدامات است.
دهقان شیری بیان کرد: همچنین امسال ۹ هزار بسته آموزشی آماده تحویل به دانش آموزان خارجی مقیم البرز شده است. 
وی یاد آورشد: ساخت خانه بهداشت چندمنظوره در شهرک وحدت، واگذاری یک دستگاه آمبولانس به اورژانس استان، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان چهارباغ، اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت، برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی، برگزاری دوره‌های سوادآموزی برای یک هزار نفر از افراد بی‌سواد، حضور و شرکت در مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی اهل تسنن و تشیع از دیگر اقدامات انجام شده برای اتباع است.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات