پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمنان تصویر غلطی از دفاع مقدس بیان می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس تضمین‌کننده امنیت ملی کشور است و این مهم باید هرچه بیشتر مدنظر قرار گیرد .


البرز- رمزگشانیوز؛ آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: امروز بیان دستاوردها و تربیت نسلی مانند دیروز وظیفه همگانی است .
وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تبیین جامعی از دفاع مقدس داشتند . نماینده ولی فقیه دراستان البرز افزود: دشمنان با تصویرسازی غلط از دفاع مقدس به دنبال توطئه افکنی هستند که باید دراین زمینه مسیرحق وباطل را روشن کرد . وی تاکید کرد: بنابراین باید افشاگری و روشنگری داشت چراکه یکی از کارهایی که دشمنان را عصبانی می کند استقامت ما و همین شعار مرگ برآمریکا است که هرجمعه سرمی دهیم. امام جمعه کرج گفت: باید تصویر درستی از دفاع مقدس به نسل امروز ارایه داد و انچه مهم است دشمنان از ایران قوی می ترسند.
آیت‌الله همدانی بیان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان فرمودند وحدت و امنیت ملی در مقابله با دشمن مساله مهمی است . آیت الله حسینی همدانی گفت: ایران اسلامی امروز در مسیر قدرت است چنانچه درسال گذشته دیدیم همین وحدت و امنیت ملی درسال گذشته دشمنان را وارد کرد امسال جور دیگری صحبت کنند . وی افزود: در جریان اغتشاشات دشمنان حرف از براندازی می زدند اما دیدیم که در یک گردهمایی تبلیغاتی وقتی از رئیس جمهور آمریکا درخواست رسیدگی به اعتراضات ایران می شود او در پاسخ می گوید نگران نباشید ایران را آزاد خواهیم کرد . امام جمعه کرج بیان کرد: به طوری که امروز می بینیم دشمنان با ناامیدی هرچه تمام تر از توطئه های و نقشه های مختلف اموال ایران را پس می دهند .

عامل نجات ایران اسلامی در سختی ها حضور مردم است
وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب که دراین بخش از سخنان خود با تکبیر نمازگزاران همراه بود ادامه داد: حضور مردم در عرصه های مختلف عامل نجات ایران اسلامی بوده و اگر دشمنان غلطی بکنند داغ سنگینی را بردل آنان می گذارند . نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اگرچه باید به این مهم توجه داشت با توجه به ضرباتی که به دشمن وارد شده اکنون تلاش می کنند ما را با داعش و تکفیری در محورهای مقاومت مناطقی که مدنظر است مشغول کنند. وی تاکید کرد: رژیم غاصب کودک کش اگرچه به دنبال عملیاتی کردن طرح خود و ایجاد بحران درایران اسلامی با استفاده از عناصر داخل و خارج است اما حضور و هوشیاری مردم نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده است . نماینده ولی فقیه دراستان البرز یادآورشد: مقاومت هایی که اکنون شاهد هستیم بارها در دوران دفاع مقدس و در طول پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردیم و امروز هرچه داریم به برکت ایستادگی و عزت ملت ایران اسلامی است . وی افزود: اگرچه عده ای شیطنت می کنند اما آنچه مهم است دشمنی ها تمام نشده و دشمنان از ایران قوی می ترسند. امام جمعه کرج ادامه داد: دشمنان درتلاش هستند با سنگ اندازی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ضربات خود را وارد کنند اما با مقاومت ایران اسلامی مواجه شده به طوری که ما را امروز رقیب خود می‌دانند .

دشمنان به دنبال انزوای ایران اسلامی بودند
وی ، با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی گفت: اگر ایران قوی نبود رییس جمهور نمی توانست از روی عزت و اقتدار از منافع ملی در سازمان ملل دفاع کند و کشور متخاصم را به چالش و پاسخگویی بکشاند . آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: امروز ابرقدرتی توان بالای نظامی نیست بلکه باید در مسایل جهانی تاثیرگذار بود . وی اضافه کرد: مستنداتی است که ایران اسلامی بسیاری از پروژه های جهانی را انجام می دهد که در بحث شانگهای، بریکس و ده‌ها موضوع دیگر می‌بینیم . امام جمعه کرج با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای در داخل دلشان برای آمریکا می رود گفت: دیگر کسی به حرف آمریکا گوش نمی دهد چراکه تاثیرگذار نیست و دیدیم ملت ایران اسلامی دراوج تحریم ها و جنگ های نرم، سخت بدون اتکا به هیچ قدرتی جز قدرت الهی و اسلام ناب محمدی (ص) پیش رفت . وی یاد آورشد: امروز به برکت خون شهدا و تبعیت رهبری با روحیه جهادی عناصر انقلابی علی رغم تمام سنگ اندازی ها مرزهای علم و فناوری را پشت سر گذاشته ایم و رتبه های برتر دنیا را به دست آورده ایم .

دشمنان امید به نابودی ایران دارند
نماینده ولی فقیه دراستان البرز دراین بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود گفت: دشمنان امید به نابودی ایران اسلامی دارند اما این حکومت تا رسیدن به دولت مهدوی قوی تر از گذشته ادامه می‌یابد . وی در ادامه به نکته امید آفرین با اشاره به دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران اشاره کرد و یادآورشد: درآن زمان آیت الله نائینی پریشان بود که به امام عصر متوسل شد و در رویای خود حضرت ولی عصر (عج الله) بیان داشتند که اینجا شیعه خانه ما است می شکند ، خم می شود خطر برایش است اما نگه اش می‌داریم . امام جمعه کرج گفت: هر قدر دشمنان سم پاشی کنند نظامی که خون شهدا آن را آبیاری کرده پا برجا خواهد ماند اما یکی از راه‌های شاد کردن دل امام زمان خدمت به مردم و برطرف کردن گرفتاری دیگران است.
قابل ذکر است؛ در نماز جمعه این هفته شهرستان کرج شماری از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت تجلیل شدند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات