شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز

تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزشی و پژوهشی فی مابین مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با حضور «محمد رضا شاه پسند» رییس مرکز ملی تربیت مربی وسرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز منعقد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛رییس مرکزملی تربیت مربی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و قدردانی از سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی به معرفی مرکز و اقدامات نوینی که در حال برنامه‌ریزی و اجرا می باشد، پرداخت و توضیحاتی در خصوص جایگاه مرکز در حوزه پژوهشی، اجرای هدفمند آموزش‌های مهارتی، آموزش و تولید محتوای الکترونیکی با توجه به مسائل روز جامعه جهانی، کشور و ... بیان داشت.

در ادامه این جلسه  سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ضمن ابراز خرسندی از فرصت فراهم شده برای همکاری مشترک، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌توانیم در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی همکاری داشته باشیم.

هدف از این تفاهم‌نامه همکاری در تهیه و تولید ماژول، بسته آموزشی، کتاب صوتی، برنامه‌های تلویزیونی، برگزاری سمینار های تخصصی برای گروه‌های هدف طرفین، استفاده از فضا و امکانات پژوهشی وآموزشی، برگزاری همایش‌ها، دوره آموزشی وتولید محتوا، صدور گواهینامه پایان دوره‌های آموزشی مشترک می‌باشد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه از تاریخ امضاء یعنی پنجم تیر ماه 1402به مدت سه سال معتبر است.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات