جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس قوه قضائیه: مشکلات زندان های البرز باید برطرف شود

رییس قوه قضاییه با اشاره به ویژگی‌های اجتماعی، جغرافیایی و نوپا بودن استان البرز اعلام کرد: در جریان سفر به این استان ضمن مشخص شدن اولویت های قضایی باید مشکلات زندان‌های البرز بررسی و اقداماتی برای رفع آنها صورت گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر پنجشنبه در سفر به استان البرز با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) افزود: با توجه به تراکم جمعیتی جمعیتی استان البرز و قرار گرفتن در مسیر استان‌های مختلف کشور و ترکیب جمعیتی، این استان دارای مسائل خاص خود است.

وی بیان کرد: امروز در البرز حضور یافتیم تا از نزدیک مسایل آن را با همکاری مسئولان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز مورد بررسی قرار دهیم و تا جایی که مقدور است بسیاری از مسائل این استان را بررسی کنیم.

محسنی اژه‌ای یادآور شد: بخشی از مسائل استان البرز مستقیم به قوه قضاییه برمی‌گردد و باید با همکاری استانداری تصمیم‌گیری شود که یکی از مسائل مربوط به محیط زیست است که بخشی از آن سال گذشته اقدام شده و باید تکمیل شود.

رییس قوه قضائیه گفت: وجود چند زندان در استان البرز از دیگر مسائلی است که به طور مستقیم به قوه قضائیه برمی‌گردد و ساماندهی آنها برای مردم و دستگاه قضا اهمیت دارد، بنابراین مشکلات این زندان‌ها باید برطرف شود.

وی اظهار کرد: در بحث حاشیه‌نشینی و ناهنجاری‌های اجتماعی نیز قوه قضاییه باید کمک کند و هدف دیگر از سفر به استان البرز سرزدن به دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه است.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: امیدواریم کمبودها در حوزه قضایی از جمله سازمان پزشکی قانونی، ثبت اسناد، دادگستری و سایر بخش‌های مختلف قضایی با همکاری مسئولان رفع شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات